Problemfri drift
Med Driftsavtale fra ChargeUp er du garantert kortest mulig driftsstans ved skade og feil.
Stadig flere anleggseiere/styreledere har tatt kontakt med oss da de ønsker driftsavtale med ChargeUp. De ønsker klarhet i hva vi som leverandør og dere som anleggseiere har ansvaret for.
Viktigheten med å ha en kontrakt/driftsavtale er at dere som ledere/kontaktpunkt skal ha en part å forholde seg til.
Det er også meget smart at dere benytter samme installatør som gjør monteringene etter hvert som nye ladestasjoner tilkommer, og vi tar jobben opp mot valgte montør, ordner betalingsløsning osv.
Dersom det blir feil ved en ladestasjon, den mister internet, beboer klarer ikke å få ut ladekabel, beboer klarer ikke stoppe eller starte lading osv, vil ikke vi kunne avhjelpe på ladestasjoner levert av andre. Vi vil heller ikke ha kontaktinfo til flere forskjellige installasjonsfirma. Dersom dere har signert driftsavtale med oss, vil vi kunne håndtere alt for dere. Det vil i korte trekk bety at alle ringer oss, ikke dere. Dere slipper å hjelpe kunder med å få løs ladekabel, starte lading, ordne kredittkort, klistremerker, hva betyr grønt lys osv....
Med ChargeUp Driftsavtale har vi førstelinjesupport fra sluttbrukere pr telefon, epost, chat & messenger . Supportavtalen krever at utstyr er kjøpt via ChargeUp eller en av våre mange godkjente forhandlere.
ChargeUp håndtere feilhenvendelser på vegne av anleggseier. ChargeUp vil koordinere alt arbeid med logistikk, servicepersonell, arbeid i portal, internett o.l. Ladeanlegget overvåkes og feilretting vil bli sendt videre senest innen 1 virkedag til avtalt installatør/elektroentreprenør. Medgått tid, forbrukt materiell og deler faktureres anleggseier. Driftsavtalen vil kun gjelde på anlegg vi eller en av våre samarbeidspartnere har levert ladebokser til.
Vil tilbyr også denne løsningen til «alle andre» men da koster tjenesten kr 49,- pr. Ladepunkt.
Ved fysisk feil på ladestasjon - etter at punkter under er sjekket.
-
Prøv en restart av sikring - se hvordan her Videoveiledning
-
Sjekk med vår support at ladestasjon er online med internet
-
Se at ladestasjon har strøm - lyser grønt