18.jpg

Drift og support

- unngå driftsstans

Problemfri drift

Med ​ChargeUp SUPPORT og ChargeUp DRIFT er du garantert kortest mulig driftsstans ved skade og feil.

Med ChargeUp SUPPORT håndterer ChargeUp førstelinjesupport fra sluttbrukere pr telefon, epost, chat & messenger hverdager mellom kl 08.00 og 16.00. ChargeUp vil være behjelpelig med å opprette bruker, legge inn RFID-brikker, betalingsinformasjon, starte lading, hente ut kvitteringer og gi enkel feilsøking. Supportavtalen krever at utstyr er kjøpt via ChargeUp eller en av våre mange forhandlere.

 

Med ChargeUp DRIFT menes det at ChargeUp håndtere feilhenvendelser på vegne av anleggseier. ChargeUp vil koordinere alt arbeid med logistikk, servicepersonell, arbeid i portal, internett o.l. Ladeanlegget overvåkes og feilretting vil bli sendt videre senest innen 1 virkedag til avtalt installatør/elektroentreprenør. Medgått tid, forbrukt materiell og deler faktureres anleggseier. Driftsavtalen vil kun gjelde på anlegg vi eller en av våre samarbeidspartnere har levert ladebokser til.

 

Vil tilbyr også denne løsningen til «alle andre» men da koster tjenesten kr 49,- pr. Ladepunkt.

Ved fysisk feil på ladestasjon - etter at punkter under er sjekket.

  • Prøv en restart av sikring - se hvordan her Videoveiledning

  • Sjekk med vår support at ladestasjon er online med internet 

  • Se at ladestasjon her strøm - lyser

Få tilbud

Ønsker du at vi skal kontakte deg? Fyll ut skjemaet under.

Takk! Vi har mottatt din melding. Vi kontakter deg så snart som mulig eller på tidspunktet du ønsket.

Ønsker du tilbud/mer informasjon

Lurer du på om våre løsninger kan dekke ditt behov og hva det koster?

Fyll ut skjemaet og vi kontakter deg når det passer deg. Vi setter opp et uforpliktende tilbud etter dine ønsker og behov.